Štítky

sobota 24. května 2014

Ztracená naděje

NÁZEV: ZTRACENÁ NADĚJE

AUTOR: Colleen HOOVER
PŘELOŽILA: Jana JAŠOVÁ
NAKLADATELSTVÍ: YOLI
POČET STRAN: 336
ROK VYDÁNÍ ČR: 2014

ANOTACE: Collen Hooverová okouzlila čtenáře románem Bez naděje, příběhem toho, co se stalo, když dívka jménem Sky potkala dávno ztraceného přítele z dětství, Deana Holdera. S Holderovou pomocí odhalila Sky šokující rodinná tajemství a vyrovnala se s city a vzpomínkami, které v ní zanechaly hluboké jizvy. Bez naděje byl Skyin příběh. A ve Ztracení naděje se konečně dozvíme pravdu o Deanu Holderovi. 

   Když jsem dočetla Bez naději, okamžitě jsem požadovala druhý díl, už dopředu jsem věděla, že to bude stejný příběh jen z Holderova pohledu, ten nápad se mi líbil, protože jsem si Holdera zamilovala i přes jeho výbušnou povahu a v téhle knížce se dozvíme proč. Ani trochu jsem neváhala, když jsem ji kupovala, protože jsem věděla, že to bude skvělý a spletla jsem se, protože to bylo ještě lepší než z pohledu Sky.
   Příběh začíná asi přibližně rok před setkáním Holdera se Sky a to ne zrovna šťastně, protože se dozvídáme jak Les umřela a jak se s tím rodina vyrovnávala a proč Holder odjel asi po 60 stránkách začíná část se setkáním Sky a Deanem. Pak už příběh plyne tak jak ho známe, ale s tím že některé části a to třeba  mé oblíbené byli vynechány. Jenže je tam také spousta části, které zase nebyly v prvním díle. No každý díl má něco do sebe a já si je moc ráda zase někdy přečtu znovu.

HODNOCENÍ:

Žádné komentáře:

Okomentovat