Štítky

sobota 24. května 2014

Bez naděje

NÁZEV: BEZ NADĚJE

AUTOR: Colleen HOOVER
PŘELOŽILA: Jana JAŠOVÁ
NAKLADATELSTVÍ: YOLI
POČET STRAN: 384
ROK VYDÁNÍ ČR: 2014

ANOTACE: Když se sedmnáctiletá Sky seznámí s Deanem Holderem - možná jediným klukem, jehož provází ještě horší pověst než ji - něco se v ní změní. S ním poprvé ucítí něco, co v ní všechny povrchní známosti předtím probudit nedokázaly. Holder ji uchvátí i vyděsí už během prvního setkání, ale hlavně ji dokáže probrat z citové otupělosti, kterou už začala považovat za součást své povahy. A vyvolat v ní vzpomínky na minulost... vzpomínky tak bolestné, že by si přála nechat je dál hluboko pohřbené.

   Knihu jsem objevila čirou náhodou a to v knihkupectví, při své oblíbené měsíční pochůzce po obchodech, která začíná vždy v knihkupectví. No a já věděla, že jako vždycky neodejdu bez knížky, tentokrát to byla Bez naděje, kterou jsem přečetla za necelý dva dny, protože v sobotu jsem se od toho nemohla odtrhnou a musela číst, číst a číst. Večer teda kniha byla přečtená a já tak zklamaná, že už je konec, protože se tam stalo opravdu hodně věcí a já asi 30 koukala do zdi a přemýšlela o knize a potřebovala ji rozdýchat :D . Hned jsem věděla, že musím mít druhý díl, ale to je až na další recenzi.
   Začala trochu nudně, ale pak se konečně objevil Holder a hned to začalo být zajímavější. V tom obchodě jsem byla zmatená trochu jako Sky, protože jeho chování bylo opravdu zvláštní, ale s tím jsem už podle anotace počítala. Postupně se mi začínal čím dál líbit a za chvilku jsem byla zklamaná, kdykoliv nebyl na scéně. Jinak celý příběh je hlavně o tajemství okolo Sky, protože jak zjistila jako malá, byla prý adoptovaná a to Karen, její nevlastní mamkou, kterou má moc ráda. Nikdy nechodila do školy, mělo to svoje důvody, ale to vám neprozradím, abych vám nekazila překvapení. Poslední rok se tedy rozhodla po přemluvení Six, její nejlepší kamarádky, aby do školy začala chodit. Karen souhlasila a no tak si Sky řekla proč to nezkusit, jenže ve škole jsou na Sky všichni zlý, kvůli její pověsti, na které není nic pravda. Poznává tedy Holdera, do kterého se zamilovává. Zakončení opravdu stojí za to takže si knihu určitě přečtěte.

HODNOCENÍ:

Žádné komentáře:

Okomentovat