Štítky

středa 14. května 2014

Knihy...které si plánuji koupit

Teď mám sice doma asi 15 nepřečtených knih (ano, jsem na sebe naštvaná), ale nemám je kdy číst. Buď jsem v kroužku a nebo se musím učit, ale do konce prázdnin budou určitě přečtené a proto si teď napíšu seznam knih, které prostě musím koupit aspoň do konce tohoto roku.

- Hledání Aljašky (Hvězdy jsem četla, že bych z nich byla nějaká nadšená to se říct nedá, ale přesto by tato kniha nemusela být špatná)
- Bohové Olympu (určitě všechny 4 díly co vyšli, předchozí sérii Percy Jackson jsem četla, mám ji doma a nemůžu se dočkat pokračování)
- Deník mimoňky (zase všechny 4 díly, připadá mi to jako dobrá oddechovka na nějaký den u bazénu)
- Čtrnáct (poslední díl knih Deset, Jedenáct, Dvanáct a Třináct. Taky kniha neurazí, ale že by to byl nějaký bestseller to se taky nedá říct, ale protože jsem sérii už začala tak přece neskočím :) )
- Utajená obrazárna a Neviditelný host (pokračování úžasné knížky NEPOLEPŠITELNÉ DĚTI ze SÍDLA ASHTON, moc se na tyto knihy těším a doufám, že budou naprosto skvělé)
- Hra o trůny (no nad touto knihou ještě váhám, jestli si ji přečtu tak si ji asi nekoupím, ale půjčím od kamarádky, té se totiž toto moc líbilo a má doma všechny díly)
-  Město z kostí (jo, taky hodně chválené série, pokud bude čas bránit se knížce určitě nebudu :) )
- Andělé (celkem podle anotace zajímavá série a již mám v plánu a všude sháním) 
- Tajemství nesmrtelného Nikolase Flamela (to taky nevím jestli si přečtu, protože přece jen jsou i lepší knihy, uvidíme nechám to osudu)
- První stříbrná kniha snů (bože, jak já se na tuhle knížku těším, nejlepší ze všech co jsem právě napsala. Já totiž strašně miluju sérii Drahokamy od této autorky. Tohle bude nespíš moje Kniha roku.)


Samozřejmě, že mám ještě spoustu knih, které si chci koupit, ale tohle je tak hlavní výběr. Jestli jste nějakou knihu četli určitě napište do komentářů, budu ráda.

 Můj absolutní vítěz z knih

Žádné komentáře:

Okomentovat